אתרים תדמיתיים

בכדי ליצור אתר תדמית איכותי ואפקטיבי, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את חברת בניית האתרים. עוד לפני שמתחילים במלאכת בניית האתרים, קיימת חשיבות גבוהה להבין מיהו קהל היעד אליו האתר פונה, יש לקחת בחשבון שאם האתר לא יותאם לקהל היעד, הגולשים אשר ייכנסו לאתר, יינטשו אותו מהר מאוד – דבר אשר יפגע משמעותית בבעל האתר בכמה אספקטים, כאשר המשמעותיים שביניהם: הפסד של לקוחות פוטנציאליים אשר התעניינו בשירות או במוצר. אחוז נטישה גדול משפיע מאוד על הדירוג בגוגל – המטרה של גוגל היא לחשוף את הגולשים לאתרים איכותיים ואתר עם אחוזי נטישה גבוהים, נתפס כפחות איכותי.

אתרים תדמיתיים מהירים ולפי הדרישות של גוגל

בניית אתרים תדמיתיים כמו שגוגל אוהב
בניית אתרים תדמיתיים אמורה לקחת בחשבון בראש ובראשונה את מנוע החיפוש גוגל, לכן, חשוב שבונה האתרים יכיר בצורה מעמיקה את הדרישות והאלגוריתמים של מנוע החיפוש המוביל.
כך לדוגמא, מנוע החיפוש גוגל אוהב ומעריך טקסטים איכותיים, רלוונטיים וארוכים.
בטקסטים אלו, חשוב לקחת בחשבון את מילות המפתח, אך גם להקפיד שהשימוש בהן יתבצע בצורה נכונה ונבונה.

מספר מילים על תהליך בניית אתרים תדמיתיים:
תהליך בניית אתר תדמיתי מתחיל תמיד בפגישת ייעוץ אישית.
במהלך הפגישה, אנו מקפידים לנתח ביחד עם הלקוח את כל הדרישות והצרכים שיש להם השפעה על האתר לדוגמא: מיהם קהלי היעד אליהם האתר פונה, אלו שירותים או מוצרים או מעוניין להדגיש, מה התקציב אותו הוא מקצה למטרה, מה חשוב לו באתר ועוד..
בשלב הבא ובהתבסס על מסקנות הפגישה, נשלח אליו הצעת מחיר מקיפה ומסודרת לבניית אתר אינטרנט.
אם הלקוח מאפשר את ההצעה, אפשר לגשת למלאכה ולהתחיל בהליך הבניה.
כאשר, אנו מקפידים לשתף את הלקוח לגבי כל אחד משלבי התהליך, אנו גמישים לשינויים וכמובן, פועלים בכדי שלאפשר לו ליהנות מהאתר האיכותי והמתקדם ביותר אותו הוא יכול לקבל. חשוב לנו לציין שאנו בונים אתרים בהתבסס על השיטה החדשנית והמתקדמת ביותר בתחום בניית אתרים כיום: ONEPage.
אנו מקפידים לשים דגש על פרמטרים כמו: תכנות חדשני ומתקדם, יצירתיות, שיווק ומיתוג חכמים ומותאמים אישית והתאמה למנועי החיפוש (ובראשם כמובן גוגל).
מעבר לכך, חשוב לנו שהתוצאה הסופית תהיה אתר נוח לניהול ולתפעול – כאשר, אנו מקפידים על זמינות גבוהה להעניק תמיכה ולהשיב על כל שאלה.