תחום דף נחיתה הוא תחום רוויה עם חברות לבניית אתרים מצויינות, אנחנו נציין פה את הדרישות מאתר טוב ומה אנחנו ממליצים לבניית אתרים באינטרנט.
גוגל אוהב טקסט, ככול שהטקסט טוב איכותי עם מימינום 500 מילים איכותיות, כלומר שהתוכן טוב התוכן איכותי שמראה שאתם אכן מקצועיים בתחום ואתם מבינים על מה אתם מדבים. מילת המפתח שהגולשים שהזכרנו אכן חוזרת על עצמה בצורה טובה ולירית אז זה אתר טוב עם תוכן איכותי וטוב ומקצועי.
אני רואה בנקודה הזאת הכי חשובה בבניית אתרים, אם האתר לא ידבר בשפה של קהל היעד! לא יעניין את קהל היעד שלו, הלקוחות יצביעו מהר מאוד בנטישת האתר וזה דבר מאוד גרוע מכמה בחינות. היבט ראשון, אנחנו נפסיד לקוחות פונטציאלים שהתעניינו בבניית אתרים באינטרט וחבל. עד שכבר הם נכנסו לאתר שלנו, הם יוצאים. היבט שני, זה אחוז הנטישה מהאתר שלנו גדל וזה נתון שגוגל לוקח מאוד בחשבון. ככול שאחוז הנטישה גדל אז הדרוג שלנו הופף להיות פחות טוב מכוון שגוגל חושב שהאתר שלנו לא טוב לקהל היעד ולביטוי שהוא מחפש, כזכור גוגל צריך לתת ללקוחות שלו (הגולשים) את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר וזה מאוד חשוב לבניית אתרים.
בניית דף נחיתה טוב לגוגל
גוגל אוהב טקסט, ככול שהטקסט טוב איכותי עם מימינום 500 מילים איכותיות, כלומר שהתוכן טוב התוכן איכותי שמראה שאתם אכן מקצועיים בתחום ואתם מבינים על מה אתם מדבים. מילת המפתח שהגולשים שהזכרנו אכן חוזרת על עצמה בצורה טובה ולירית אז זה אתר טוב עם תוכן איכותי וטוב ומקצועי.תהליך בניית דף נחיתה, מתחיל בפגישה אישית עם איתנו, אנחנו מנתחים ביחד עם הלקוח למי בניית אתרים אמורה לפנות, איזה שירותים או מוצרים הוא רוצה להגיש ואיזה לא. בשלב השני אנחנו שולחים הצעת מחיר מסודרת לבניית אתר אינטרנט. אם הלקוח מאשר אז אנחנו מתמחים לבנות את אתר האינטרנט בכתובת זמנית לסוג אתר האינטרנט הנכון המתאים והמתקדם ביותר בעבורך, בניית אתרים חייבת לתת דגש על מילת המפתח. בניית אתרים ובהתאמה למאפיינים ולסך הדרישות המיוחדות שלך.