איך עושים קמפיין ביוטיוב?

מאת: עדי
ספטמבר 2020

אנחנו בבי.אנ.די אתרים מלווים את הלקוחות שלנו גם לאחר ביצוע העבודה.

למה?

כי לדעתנו, הבנייה והעיצוב של אתרי הלקוחות שלנו לא מסתיים ברגע שהוא באוויר.

הוא מצריך גם:

  1.  תחזוקה שוטפת ועקבית ברמה הטכנית,
  2.  שיווק ברשתות החברתיות,
  3. קידום אורגני בגוגל ((SEO  ,
  4. חיבור לאנליטיקס ולסרץ קונסול (כלים של גוגל לאתר – שאתם לא יכולים בלעדיהם),
  5. ועוד מיליון ואחד דברים שאתם צריכים לעשות באתר העסק שלכם..וזה כבר לאחר שהוא באוויר.

דבר אשר מצריך המון עבודה קשה, עקשנות, אורח רוח וסבלנות בשביל להוביל ולנצח.

בדיוק בגלל זה כל כך שמחנו לשמוע השבוע (ועוד יותר שמחים לשתף) שהגיעו לראיין את איילת גולד, לה בנינו את אתר העסק, איילת מצלמת.

איילת דיברה על הקמפיין הראשון שלה ביוטיוב שנקרא "איך ליצור סרטוני תדמית לעסק כמו מלכה ?".

הקמפיין האורגני בערוץ היוטיוב של איילת נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Web Trends Digital  שגם השכילו לעשות וכתבו מאמר על הקמפיין בו הם מראים שלב אחר שלב איך איילת והם חשבו ביחד על תוכן ש:

  1. יעניין את הקהל שלה,
  2. איך איילת ניהלה איתן שיחות בפייסבוק על נושא הסרטונים (ולמה כדאי להן לראות אותם),
  3. איך דרך פוסטים,הודעות בווטסאפ, ו - DM (הודעות אישות) בפייסבוק הצליחו ביחד לגרום להן לרצות להיכנס לראות אותם ביוטיוב.
  4. איך הצליחו לגרום לחלק ממי שראו את הסרטונים גם להירשם לערוץ,

ואיך הטלפון שלה בעקבות אותו קמפיין מצלצל לפחות 3 פעמים ביום מלקוחות מתעניינים.

 

כל הכבוד איילת גאים בך 😊 תמשיכי ככה.

(20 הצביעו)