כמה מילים על השיווק האורגני ומולו הממומן, השיווק האורגני כשמו הוא גדל באופן טבעי. נלמד תוך כדי תנועה, ניתן לכוונו לקהלים מדוייקים בשיטות של קבוצות רלוונטיות תחום וע"י הזמנת אנשים המעוניינים בתחום ובמוצר לדף. אינו ניתן לתרגוט באופן מלא.
אני תמיד ממשילה ללקוחותיי את התהליך ומקבילה את זה לשורשי העץ, שורשי המשפחה. השיווק האורגני הינו טיפוח, עיבוי והטמעה של השורשים, הענפים גדלים ומסתעפים באופן טבעי ואינם דווקא ניתנים לשליטתינו, כנגד הממומן שהוא טיפול נקודתי בענף והכוונתו לאן לצמוח.
סוד השיווק האורגני הינו התמדה. טיפוח השורשים, חיזוקים ואח"כ טיפול בענפים.
ועכשיו חזרה למציאות, השיווק האורגני מטפח את הדף העסקי/האתר/דף נחיתה, הזנת תכנים מעבה אותו ומעשירה אותו. הדף מהווה תיק עבודות לחשיפה, מזמין להנעה לפעולה ומייצר מעורבות ומאפשר לנו חומר מעורר גאווה לקידום ושיווק.
ניהול דף עסקי מצריך התמדה, גיוון, השקעה, חייב להיות מעניין ולגרות אנשים לעצור ולראות אותנו. ההשקעה בקידום האורגני היא ההשקעה לטווח הארוך! לכן לא מומלץ לעצור אותו.
לדפים עסקיים שמתנהלים ברצף וחזקים מומלץ לתגבר עם קידום ממומן. אך לא במקום.
שיטות שונות ומגוונות לקידום האורגני, הכי חשוב מותאמות ללקוח!
לפרטים נוספים ושאלות: גילי צופי – מנהלת הנוכחות שלך בדיגיטל לאתרי (https://gili-design.co.il)
כמה מילים עלי: גילי צופי. גרפיקאית מעל 20 שנה, מקדמת ומשווקת בזירה הדיגיטלית. מתאימה עצמי לצרכי הלקוח ומקימה מוצרים משלימים כגון דפי נחיתה, אתרים ומוצרי פרסום בהתאם.