יש שירותים שהצורך בהם יכול להיות מידי (SOS) ולכן, הם לא מתירים זמן למתעניינים לבצע סקרים מקדימים או לערוך השוואת מחירים. כך לדוגמא, אדם שגילה נזילה בבית שלו וזקוק לשירותיו של אינסטלטור זמין או אדם שנתקע מסיבה כזאת או אחרת מחוץ לרכב שלו וזקוק לשירות מידי של מנעולן, לא יתחילו להשקיע זמן ומחשבה בביצוע סקרים מקיפים ובבחינה מעמיקה של מספר אנשי מקצוע שונים.
אנשים אלו יחפשו פתרון מהיר ויחפשו בעל מקצוע אשר יהיה זמין עבורם בטווח הזמן הקצר ביותר – גם אם מדובר בשעות הלילה המאוחרות או בסוף שבוע.
אז איך אותם לקוחות מוצאים את מה שהם מחפשים?
כאשר מדובר במקצועות ה-SOS: מנעולנים, אינסטלטורים, מצברים, מזגנים ודודים..
לקוחות אשר יזדקקו לשירותיהם יערכו לרוב חיפוש מהיר במנוע החיפוש "גוגל" – בהתאם למקצוע ולעיר או אזור המגורים.
לרוב, הם יבחרו בבעלי המקצוע אשר יופיעו במיקומים הגבוהים ביותר באותה הקטגוריה וימנעו מלהתעמק בפרטים.
איך בעלי מקצועות SOS יכולים להבטיח שהלקוחות יגיעו אליהם?
אם אתם נמנים על אותם בעלי מקצועות SOS וכחלק מכך, מבקשים שהלקוחות הפוטנציאליים יגיעו דווקא אליכם ולא אל מתחרים.
ההמלצה בעבורכם היא כמובן להשקיע בפרסום ממומן בגוגל (גוגל אדס).
פרסום שכזה יבטיח לכם מיקום בתוצאות הראשונות תחת מילות המפתח הרלוונטיות – והלקוחות שיחפשו את השירותים אותם אתם מציעים באותו אזור גיאוגרפי, יגיעו אליכם ולא אל המתחרים.
לא על הקידום לבדו
כמובן, שגם בתור בעלי מקצועי ה-SOS עליכם לדאוג לאתר איכותי ומרשים – גם לקוחות לחוצים, אשר זקוקים לשירות באופן מידי, יציצו לפני באתר על מנת להתרשם מהשירותים, התמונות והסרטונים.
פרמטר נוסף לו חשוב לדאוג על מנת להבטיח פניות הוא חוות דעת וביקורות חיוביות מלקוחות – דבר זה יכול לייצר אמינות ומדובר בפרמטר בעל חשיבות גבוהה במקצועות אלו.
כמה זה עולה?
אז כן, יש לקחת בחשבון שקידום ממומן כרוך בתשלום ובחלק מהמקרים מדובר גם בתשלום לא קטן.
יחד עם זאת, מדובר בהשקעה אשר יכולה להחזיר את עצמה ואף להוביל לרווחים גבוהים – כבכל זאת, יש לזכור שהמטרה שלכם היא שהלקוחות יגיעו אליכם ויספקו לכם עבודה.
כמובן, שהגדרת מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהפרסום, תאפשר להתמקד במילות המפתח הרלוונטיות ובצורה כזאת גם לסייע בהוזלת העלויות.
אם אתם זקוקים לעוד פרטים ומידע בנושא, מוזמנים ליצור איתי קשר.