הנחיות לדף נחיתה ולאיכות האתר
כחלק מהמחויבות שלנו להפוך את AdWords לתוכנית פרסום יעילה ככל שניתן, קבענו מספר הנחיות לעיצוב אתרים כדי לשרת טוב יותר את המשתמשים, המפרסמים ובעלי האתרים שלנו. נוכחנו לגלות שכאשר אתרי המפרסמים שלנו עומדים בהנחיות האלה, קורים שני דברים חשובים:
הכסף שאתה מוציא על מודעות AdWords צפוי יותר להניב עבורך לקוחות משלמים.
המשתמשים מפתחים אמון בחוויה החיובית שמתקבלת לאחר לחיצה על מודעות AdWords (והדבר הופך להפניות ממוקדות נוספות עבורך).
יתר על כן, עמידה בהנחיות שלנו בנושא אתרים תעזור לך לשפר את ציון האיכות של דף הנחיתה שלך. כאחד המרכיבים של ציוני האיכות הכוללים של מילות המפתח שלך, ציון איכות גבוה של דף הנחיתה עשוי להשפיע על חשבון AdWords שלך בשלוש דרכים:
להקטין את המחירים לקליק של מילות המפתח שלך
לשפר את מיקום המודעות שלך במיקוד לפי מילות מפתח ברשת המדיה
לשפר את סיכויי שהמודעות שלך יזכו במיקומי המודעות הממוקדים שלך
למידע נוסף בנושא ציון איכות.
מדיניות פרסום
אנו בודקים בצורה פעילה דפי נחיתה כדי להבטיח שהם פועלים על-פי מדיניות הפרסום שלנו. איננו מוכנים להרשות הפרה של מדיניות הפרסום שלנו ואנו נשבית מודעות שמשויכות לדפי נחיתה המפרים מדיניות זו.
רשימה של הפרות מדיניות לדפי נחיתה ואתרים מופיעה למטה. למידע נוסף, בקר ב – מדיניות הפרסום שלנו.
- טכניקות של מודעות זבל
- שירותי מין למבוגרים
- ארביטראז'
- דף גישור
- השוואת מחירים
- מוצרים מזויפים
- התעשר במהירות
- פריצה
- איסוף מידע (Information Harvesting)
- תוכנה זדונית
- שיקוף ומסגור
- טענות מטעות ולא מדויקות
- תוכן לנייד
- התחזות (Phishing)
- מכירה של פריטים המוצעים ללא תשלום
- צבירת נסיעות
- חיוב לא ברור
- בטיחות המשתמש
- הפרה של עקרונות התוכנה של Google
- הפרה של הנחיות Google למנהלי רשת
רכיבי איכות
בנוסף לציות למדיניות הפרסום שלנו, מומלץ גם שמפרסמים ייקחו בחשבון שלושה רכיבים עיקריים לאיכות גבוהה של אתר: תוכן רלוונטי ומקורי, שקיפות ויכולת ניווט. שמירה על חווית משתמש חיובית בתחומים אלו תסייע בשיפור איכות דף הנחיתה של האתר שלך. בהמשך סיכמנו חלק מנקודות העיקריות.
תוכן רלוונטי ומקורי
רלוונטיות ומקוריות הן שני מאפיינים שמגדירים תוכן איכותי של אתר. הנה כמה עצות ליצירת תוכן שעומד בסטנדרטים אלה.
רלוונטיות
המשתמשים צריכים למצוא בקלות את מה שמובטח במודעה שלך.
קשר אל הדף באתר שלך שמספק את המידע השימושי ביותר בנוגע למוצר או לשירות המופיע במודעה שלך. לדוגמה, הפנה משתמשים לדף שבו הם יכולים לרכוש את המוצר שאתה מפרסם, במקום לדף באתר שלך שמכיל תיאור של כמה מוצרים.
מקוריות
כלול תוכן מקורי שלא ניתן למצוא באתר אחר. הנחיה זו מיועדת במיוחד למפיצים, שהאתר שלהם זהה או דומה במידה רבה לזה של מפיץ אחר או של חברת האם, ולשותפים עצמאיים המשתמשים בסוגי הדפים הבאים:
דפי גישור: דפים המשמשים כתיווך, שמטרתם היחידה היא לקשר או לשוב ולהפנות תנועה אל חברת האם
דפי מראה: דפים הדומים במראה ובתחושה לאתר הורה. האתר שלך לא ישקף (או יהיה דומה או כמעט זהה למראהו של) אתר של חברת האם שלך או של מפרסם אחר
ספק מידע חיוני. אם המודעה שלך מקשרת לדף שמורכב בעיקרו ממודעות או מתוצאות חיפוש כלליות (כגון מדריך או דף קטלוג), עליו לספק גם תוכן נוסף וייחודי.
חשוב במיוחד לספק תוכן מקורי משום ש-AdWords לא תציג בו זמנית מודעות מרובות המפנות אל דפי נחיתה זהים או דומים. למידע נוסף על זו.
שקיפות
כדי ליצור אמון בקרב משתמשים, האתר שלך צריך לספק מידע מפורש בשלושה תחומים עיקריים: אופי העסק שלך; הדרך שבה האתר שלך מקיים אינטראקציה עם המחשב של המבקר; וכן השימוש שבכוונתך לעשות עם הפרטים האישיים של המבקר, אם ביקשת מידע כזה. הנה מספר טיפים לשקיפות מקסימלית של האתר שלך.
על האתר:
לשתף בצורה פתוחה מידע על העסק שלך ולהגדיר בבהירות את מהות העסק שלך ובמה הוא עוסק.
לכבד את העסקאות ואת ההצעות שאתה מקדם במודעה שלך.
לספק מוצרים ושירותים כמובטח.
לחייב לקוחות רק עבור מוצרים ושירותים שהם מזמינים ומקבלים בהצלחה.
להפריד קישורים ממומנים משאר תוכן האתר שלך.
ודא שניתן למצוא בקלות את המחירים או את שיטות החיוב באתר שלך, ושהם ברורים למשתמשים.*
במקרה של חיובים חוזרים או במצב הרשמה, יש להציג את המחיר ואת מועדי החיוב במקום ברור ובולט בדף שבו המשתמש מספק את פרטיו. כמו כן יש להוסיף בדף תיבה להבעת הסכמה להצטרפות.*
*הצגת מחירים ונתוני חיוב באותיות קטנות מאוד בדף האינטרנט אינה נחשבת ל"הצגה בולטת" למשתמש.
האופן שבו האתר שלך מקיים אינטראקציה עם המחשב של המבקר
הימנע משינוי ההתנהגות או הגדרות הדפדפן של המשתמש (כגון פונקציונליות של לחצן "הקודם" או גודל חלון הדפדפן), מבלי לקבל תחילה את אישורו של המשתמש.
אם האתר שלך מתקין תוכנה באופן אוטומטי, הודע למשתמש על ההתקנה ואפשר הסרה בקלות. להנחיות נוספות, ראה העקרונות של Google בנושא תוכנות.
פרטים אישיים של מבקרים
אל תבקש פרטים אישיים, אלא אם הם נחוצים למוצר או לשירות שאתה מציע.
אם אתה מבקש פרטים אישיים, הצג מדיניות פרטיות המתארת את אופן השימוש בפרטים אלה.
הצג אפשרויות להגבלת השימוש בפרטים האישיים של המשתמש, כגון היכולת לבטל קבלת ידיעונים.
אפשר למשתמשים לגשת לתוכן האתר שלך מבלי לבקש מהם להירשם. לחלופין, ספק תצוגה מקדימה של מה שהמשתמשים יקבלו אם יירשמו.
יכולת ניווט
המפתח להפיכת מבקרים ללקוחות הוא לאפשר למשתמשים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים.